مشخصات هیئت موسس فعلی :
1 – دکتر اسماعیل ابراهیمی تکامجانی (دکترای تخصصی فیزیوتراپی) -  تمام وقت
2 – دکتر محمد کمالی (دکترای تخصصی آموزش بهداشت  و ارتقاء سلامت) -  تمام وقت
3 – دکتر بیژن فروغ (متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ) -  تمام وقت
4 – دکتر حسن سعیدی ( متخصص اعضای مصنوعی ) - نیمه وقت
5 – دکتر محمدصادق قاسمی (دکترای تخصصی بیومکانیک) -  نیمه وقت

 

  • 1400/10/19 - 05:31
  • - تعداد بازدید: 560
  • - تعداد بازدید کنندگان: 557
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

مراسم معرفي برگزيدگان پژوهش و فناوري دانشگاه

300355.mp3 مراسم معرفي برگزيدگان پژوهش و فناوري دانشگاه
رئيس دانشگاه ايران در مراسم تقدير از پژوهشگران برگزيده بيان کرد:
عزم ملي و همکاري جمعي براي انجام پژوهش هاي کاربردي

رييس دانشگاه علوم پزشکي ايران در مراسم تقدير از برگزيدگان حوزه پژوهش و فناوري بيان کرد: عزم ملي و همکاري جمعي براي انجام پژوهش هاي کاربردي، رفع نيازهاي جامعه و ارتقاء جايگاه علمي دانشگاه ضروري است.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي ايران: دکتر عبدالرضا پازوکي؛ رئيس دانشگاه علوم پزشکي ايران در مراسم تقدير از پژوشگران و فناوران برگزيده روز چهارشنبه ?? دي ???? عنوان کرد: با توجه به نقش پژوهش در سرنوشت کشور، ضروري است تا به اين حوزه بيشتر توجه شود.
وي با بيان اين نکته که مقاله مقدمه پژوهش است، افزود: بايد دانشگاه علوم پزشکي ايران به سمت دانشگاه هاي نسل نو در راستاي رفع نيازهاي جامعه حرکت کند و با عزم جدي و همکاري همگاني براي ارائه پژوهش هاي بنيادي و محصول محور تلاش شود.
دکتر پازوکي همکاري همفکري و همکاري هم جانبه را عامل اصلي موفقيت دانست و ادامه داد: با بسيج همگاني در سطح کشور، رکورد بيش از يک ميليون و ??? هزار دوز واکسن در روز ثبت شد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي ايران گفت: تامين مسکن اعضاي هيئت علمي جوان در دستور کار قرار دارد و اميد است با همکاري بنياد مسکن،  بتوانيم شهرک دانشگاه علوم پزشکي ايران را ايجاد کنيم.
وي افزود: با استفاده از ظرفيت هاي برون مرزي براي افزايش درآمد اساتيد دانشگاه علوم پزشکي ايران به صورت رسمي در حال پيگيري هستيم.
دکتر پازوکي ابراز داشت: اميد است شرايطي فراهم کنيم تا اساتيد گرانقدر بتوانند بدون دغدغه به رسالت اصلي خود در حوزه هاي آموزش و پژوهش بپردازند و در مسير تربيت محققان جوان موفق باشند.
دکتر حسين کيواني؛ سرپرست معاونت تحقيقات و فناوري در بخش ابتدايي مراسم تقدير از برگزيدگان حوزه پژوهش و فناوري با اشاره به اهميت تفکر خاطر نشان کرد: براساس معيارهاي استاندارد، دانشگاه علوم پزشکي ايران در تعداد مقالات ارائه شده رتبه سوم و رتبه چهارم در استنادات و براساس اچ ايندکس رتبه دوم را کسب کرده است.
وي با بيان اينکه يازده درصد از اساتيد دانشگاه در فهرست يک درصد دانشمندان پراستناد دنيا قرار دارند، افزود: کسب رتبه دوم در انتشارات و دارا بودن ?? نشريه علمي پژوهشي يکي ديگر از افتخارات دانشگاه علوم پزشکي ايران است.
دکتر کيواني بر توجه بيشتر به حوزه فناوري تاکيد کرد و افزود: در راستاي اولويت هاي نظام سلامت، ماموريت محور کردن مراکز تحقيقاتي و حمايت از آنها براي تسريع امور و انجام تحقيقات کاربردي مورد نظر ما است.
در ادامه دکتر مرتضي ناصربخت؛ مدير هماهنگي مراکز تحقيقاتي دانشگاه گزارشي از فرآيند انتخاب برگزيدگان حوزه پژوهش و فناوري در سال ???? ارائه داد و افزود: براي ارتقاء نظام سلامت بايد به سمت پژوهش هاي کارآمد و موثر پيش برويم تا علاوه بر ارزيابي کيفي تحقيقات بتوانيم رتبه دانشگاه در اين زمينه را ارتقاء دهيم.
در پايان از اساتيد و دانشجويان برگزيده دانشگاه علوم پزشکي ايران در حوزه پژوهش و فناوري، مراکز تحقيقاتي و شرکت هاي فناور برتر تقدير شد.
نکته قابل توجه اينکه در مراسم امسال؛ به همت بنياد نيکوکاري شادروان محمد حسين و زينب اسدي لاري، تنديس افتخار به دانشجويان نوآور و فناور برگزيده دانشگاه علوم پزشکي ايران اهداء شد.
  • گروه اخبار : [اخبار پايگاه]
  • کد خبر : 300355
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings