مشخصات هیئت موسس فعلی :
1 – دکتر اسماعیل ابراهیمی تکامجانی (دکترای تخصصی فیزیوتراپی) -  تمام وقت
2 – دکتر محمد کمالی (دکترای تخصصی آموزش بهداشت  و ارتقاء سلامت) -  تمام وقت
3 – دکتر بیژن فروغ (متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ) -  تمام وقت
4 – دکتر حسن سعیدی ( متخصص اعضای مصنوعی ) - نیمه وقت
5 – دکتر محمدصادق قاسمی (دکترای تخصصی بیومکانیک) -  نیمه وقت

 

  • 1400/08/19 - 08:34
  • - تعداد بازدید: 614
  • - تعداد بازدید کنندگان: 611
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

نمايش محصولات فناور و دانش بنيان دانشگاه علوم پزشکي ايران

300353.mp3 نمايش محصولات فناور و دانش بنيان دانشگاه علوم پزشکي ايران
رئيس گروه دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه علوم پزشکي ايران از نمايش محصولات فناور و دانش بنيان اين دانشگاه در نمايشگاه پنجمين کنگره بين المللي سلامت کشورهاي اسلامي خبر داد.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي ايران، دکتر فرهاد باراني درخصوص برپايي نمايشگاه پنجمين کنگره بين المللي سلامت کشورهاي اسلامي و نقش اين دانشگاه در اين کنگره عنوان کرد: اين نمايشگاه در حاشيه پنجمين کنگره بين المللي سلامت کشورهاي اسلامي برپا شده است که در ابتدا قرار بود تيرماه برگزار شود ولي به دليل کرونا دو بار به تعويق افتاد و در نهايت در آبان ماه برگزار شد.
وي ادامه داد: ما سعي کرديم درغرفه دانشگاه، توانمندي هاي دانشگاه علوم پزشکي ايران در بخش هاي مختلف از جمله معاونت هاي تحقيقات، بين الملل، درمان، و تجربيات موفق بيمارستان ها و محصولات فناور و دانش بنيان که از طرف شرکت ها و اعضاي هيئت علمي دانشگاه توليد شده است به نمايش گذاشته شود.
باراني افزود: در مجموعه دانشگاه علوم پزشکي ايران در زمينه فناوري و گردشگري سلامت با توجه به ظرفيت هاي که دارد معرفي شده و خوشبختانه با تلاش تيم برگزار کننده؛ غرفه دانشگاه يکي از غرفه هاي خوب نمايشگاه است.
وي ادامه داد: ما نيز به عنوان دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه، وظيفه اصلي مان اين است که بتوانيم ارتباط مستقيم و قانون مند بين دانشگاه و جامعه برقرار کنيم تا در راستاي حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و حتي جلوتر از آن براي نسل چهارم، در حوزه توليد فرآورده هاي علمي و دانش بنيان گام برداريم. همچنين بتوانيم نيازهاي جامعه را نيز پاسخگو باشيم.
رئيس گروه دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه علوم پزشکي ايران خاطرنشان کرد: اين دانشگاه با توجه به زيرساخت و تلاش هاي هيئت علمي خود، در بين دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور سرآمد است.
  • گروه اخبار : [اخبار پايگاه]
  • کد خبر : 300353
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings