• 1402/03/17 - 09:35
  • - تعداد بازدید: 244
  • - تعداد بازدید کنندگان: 231
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
براساس نتایج آخرین رتبه بندی موسسه بین المللی تایمز 2023 اعلام شد

دانشگاه علوم پزشکی ایران تاثیرگذارترین دانشگاه کشور

معاون بین‌الملل و رئیس پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران از کسب مقام برتر دانشگاه علوم پزشکی ایران در رتبه بندی تاثیر تایمز برای پنجمین سال متوالی خبر داد.

16186.mp3 دانشگاه علوم پزشکی ایران تاثیرگذارترین دانشگاه کشور

ه گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر مهدی مقتدایی با اعلام این خبر گفت: موسسه رتبه بندی بین المللی تایمز از سال 2019، عملکرد دانشگاه های جهان در قبال اهداف هفده گانه توسعه پایدار سازمان ملل را ارزیابی می کند.

وی با بیان اینکه رتبه بندی تاثیر تایمز با توجه به اهمیت توسعه پایدار برای کشورها از زمان شروع آن با استقبال گسترده ای از سوی دانشگاه های جهان مواجه شده است، افزود: تعداد دانشگاه های رتبه بندی شده از نخستین سال شروع رتبه بندی از حدود چهارصد و هفتاد دانشگاه در جدیدترین رتبه بندی این موسسه به حدود یک هزار و ششصد دانشگاه از بیش از یک صد و ده کشور جهان رسیده است.

مقتدایی اظهار کرد: امسال 20 دانشگاه از ایران در این رتبه بندی حائز رتبه شدند که دانشگاه علوم پزشکی ایران همانند چهار دوره قبلی توانست به دلیل فعالیت های گسترده و ارائه خدمات جامع به جمعیت تحت پوشش و نقش موثر در توسعه همه جانبه، جایگاه برتر خود را برای پنجمین سال متوالی در بین دانشگاه های کشور حفظ کند.

معاون بین‌الملل و رئیس پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: براساس این رتبه بندی، امسال دانشگاه علوم پزشکی ایران در چهار هدف ارائه خدمات سلامت و رفاه، کیفیت آموزش، کاهش نابرابری ها و مشارکت در اهداف توسعه پایدار حائز رتبه شده است.

  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 16186
:
کلیدواژه ها
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings